Moja lista blogów

środa, stycznia 06, 2016

Cisza i myśli nieuczesane

Cisza telewizyjna dalej trwa. Nie mogę się przyzwyczaić. Zwykle do południa puszczam sobie pierwszy program nl - oficjalne dzienniki,gry i gimnastykę. Kręcę papierosy, piję kawę  i coś mi tam gra. Teraz robię to samo  - a tu cisza. W ciszy piję kawę itp. No więc rzucam się do kompa i  czytam...czytam blogi (coś mało ostatnio ludzie piszą,) czytam onet a jakże no i proszę państwa  - zeżliło  mnie. Juz nie to ,co tam dziejku w polityce ale komentarze.. Pod każdym artykułem, na najgłupszy temat  - to się mówi teraz hejt.
   A w polityce każdy wie . Nie będę się rozpisywać.
Przysłali mi nowe kabelki dzisiaj do tv. NIE TE!!!
Cisza dalej trwa.
     kwiatki z rozmów telefonicznych na palące tematy
 - Ty poważnie głosowałaś na PIS?? - pytam się ja
- Tak - bo mi się ta partia podoba - odpowiada moja jedna najlepszejsza koleżanka
I tak akceptujesz tych oszołomow ministrow ,kryminalistow itp??Ziobrę też ?!
 - moim marzeniem było ,żeby Ziobro został ministrem ,bo jak kiedyś był ,to nagle policja w moim miasteczku znalazła złodzieja co mi ukradł torebkę. I  tych innych bandytów..- a jak myślisz - bez Ziobry by nie  znalazła ?? Nie,bo on im dał kopa,
- Maciarewicz ze swoimi teoriami spiskowymi pewnie też ci się podoba. Hegemonia kleru pewnie też..
- słuchaj, a co mnie to wszystko obchodzi - in vitro nie dla mnie bo już żadnego dziecka mi się nie chce, jak mi będzie żle to przyjadę do ciebie - chyba mnie przyjmiesz...
 .Ręce i nogi mi opadły./Cycki też.

12 komentarzy:

  1. Się nie dziwię. Też mi opadają.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie, Renatko, nie tylko ręce opadają, ale też...slipki!
    Na dobry dzień świeża fraszka, napisana wczoraj:

    Na władzę absolutną

    Ele – mele – dudki,
    Prezesek malutki,
    Główka państwa licha
    I mieści się w slipach.
    Takie życie sielskie
    Na ulicy Wiejskiej.
    Tak ta władza popłaca,
    Że wart pacan pałaca.

    i jeszcze epigramat:

    Kto, kiedy, kogo wywiezie na taczkach,
    Gdy w naszym godle znadzie się... KACZKA!

    buziulki noworoczne

    OdpowiedzUsuń
  3. ANdrzejku -świetne.Przekaże gdzie się da dalej..Mogę??

    OdpowiedzUsuń
  4. Sądziłem, że problem z "kabelkami" już się zakończył. ale jeżeli nadal jesteś odcięta od TV to proponuję najprostsze rozwiązanie. Podłącz do gniazda antenowego TV starą antenę zewnętrzną (albo sieciową). Jeżeli ten "kabelek" zlikwidowałaś, to wystarczy do środka gniazda antenowego włożyć zwykły kawałek druta, albo jednożyłowego przewodu. Jeżeli mieszkasz blisko stacji nadawczej to to powinno wystarczyć. Oczywiście TV trzeba przestroić na kanały naziemne, a przy starszych odbiornikach przełączyć na odbiór cyfrowy (HDMI). To jest tylko prowizorka i nie uruchomi innych urządzeń, ale do oglądania TV wystarczy. Jeżeli chcesz więcej informacji to napisz na adres: "azet27@vp.pl".
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Andrzeju - mieszkam w Holandii i podejrzewam ,że takie prowizorki raczej się tu nie sprawdzą. Za chwilę jadę do media markt kupic sobie właściwy kabelek.
    Tutaj normalnie w innych blokach można sobie do gniazdka i podstawowe programy się ma. Nie w mojej spółdzielni. Kabel jest nieczynny. Nie wiem dlaczego ,olewam jadę do sklepu po kabelek...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Renatko, ta prowizorka działa nawet w Japonii i w USA. Holandia jest nieco uboższa w pokrycie cyfrową siecią naziemną niż Polska (my instalowaliśmy później bardziej nowoczesne nadajniki), ale myślę, że sygnał może być na tyle silny, że pewno by zadziałało. Spróbuj. Niczym nie ryzykujesz.

      Usuń
    2. Och Andrzeju - ja jestem bardzo mało techniczna i nie chce wykończyc dokładnietego co mam. Nawiasem mówiąc - nowy kabelek też nie przyniósł pożądanych rezultatowów.Negocjacje z Tele2 trwają....

      Usuń
  6. Właśnie dzięki takim co głosowali na "ładnego Dudę wraz z piękną małżonką oraz na pięćset złotych - mamy to co mamy.
    W kwestii ciszy popieram Twoje uwagi: to już drugi dziś blog wspominający o ciszy. To coś znaczy. Przed burzą może?
    W kwestii TV : Widzisz, zostałaś kablarzem:)))

    OdpowiedzUsuń
  7. Bet - kwestia ciszy dalej trwa . Tele2 i kabelki różnej maści wykończą mnie niechybnie..Już nie mówiąc o długości rozmów z technicznym.Nawet Daga nie pomogła..
    Jeśli chodzi o Polskę to jakby to powiedzieć -pępowina została sądze skutecznie odcięta..

    OdpowiedzUsuń
  8. Tobie też cycki opadły? Bo ja po tej chorobie przyjrzałam się sobie i aż z obrzydzenia przysiadłam-cyce mi się wydłużyły aż do pępka. Myślałam, że tylko ja tak mam ale jeżeli Tobie też, to znaczy, że to raczej z powodu wieku tak się dzieje. Masaże jakieś ujędrniające muszę wynaleźć w google.

    OdpowiedzUsuń
  9. e tam =- to była przenosna.każdemu coś tam z wiekiem opada.

    OdpowiedzUsuń