Moja lista blogów

czwartek, sierpnia 22, 2013

Tychy

         Jedyne ostatnio miejsce do którego namiętnie jeżdże   ostatnio to   Tychy                                                    . Nie bede pisala o browarze bo na kneziowisku juz ktos pieknie browar opisal. Zresztą - browar zawsze mam zamiar zwiedzić i jakos mi nie wychodzi. Brak czasu i osoby towarzyszącej :))
   Do Tych jeżdże w sprawach prywatnych, załatwiam rózne sprawy związane z egzystencja mojej mamy,doprowadzam mieszkanie do porządku i tam takie rózne. To już nie urlop, lub wizyta w rodzinie .Tak się składa,  oprócz mamy nic mnie z tym miejscem nie łaczy. Nie mam tam znajomych, nie mam swoich kątow ,które człowiek wspomina z rozrzewnieniem .
Tychy jako miasto podobają mi się. Nowoczesne budynki ,szerokie ulice , dość ladnie w tych Tychach jest.
Tychy nie mają rynku - każde osiedle ma swoj placyk centralny i tyle.
Dodaj napis
Na najbliższym placyku centralnym w okolicach mojego osiedla jest w tym roku tak :
Idąc na ten placyk znalazłam po drodze taki kwiatek.:
Właściwie ten tekst popełniam  tylko dlatego żeby pokazać tę ciemną stronę miasta :))

9 komentarzy:

  1. Całkiem fajna ta ciemna strona miasta:)))
    Reno, większość miast i miasteczek już tak ładnie wygląda w Polsce. Naprawdę. Chciałabym jeszcze abyśmy nauczyli się bardziej ukwiecać nasze okolice. Z tym wciąż jeszcze jest problem.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Tychy sa bardzo sympatyczne. Kwiatkow jest sporo. Balkony ukwiecone. Sa drogi rowerowe rowniez . Jezioro Paprocany. Naprawde fajne miasto...

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. U nas było dwukrotnie o browarze żywieckim, a tyski był u Tuv. :)
    Ale cyrk z tym holenderskim - nie umiem się podpisać pod komentarzem :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Hm... z konta google coś się kroi :D

    OdpowiedzUsuń
  7. I tym sposobem wskrzesiłem Dreptaka :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Kneziu niezwykle okrutny - zwyczajnie - ja nie wiem jak to jest. Mnie trzeba powiedziec z czym jest klopot .Z konta geogle chyba i tak samo jak po polsku - zapytaj Piotra bo on jakos nigdy nie zglaszal problemow.

    OdpowiedzUsuń
  9. W Twojej wersji brakuje opcji "anonimowy" i "nazwa/adres URL". Z tej drugie ja na ogół na blogspocie korzystałem, stąd i moja konsternacja, bo podpisać nawet jako anonimek się nie mogłem. Piotr jako zalogowany nawet pewnie nie patrzył, czy podpis jest, a ja konta na blogspocie nie mam i nie zamierzam mieć, aczkolwiek teraz już podejrzewam, że mam.

    OdpowiedzUsuń