Moja lista blogów

czwartek, listopada 08, 2012

nie mam

Nie mam depresji jesiennej,nie mam zamiaru  zamilknac na blogu,Mam w glowie pare tematow.Nie mam wielu rzeczy  mam za to glowe w chmurach i katastrofe komputerowa jakas.Problem z polaczeniem z internetem mam ci ja.Przeto nie sledze Perelka i kominkowych tematow,nie chodze do Nitagera i nie tocze bojow z Maria-dora i nie zachodze do Joanny Rodowicz .Musze powiedziec,ze bardzo mi tego brakuje.Moje wszystkie kochane i kochani blogerzy- juz nie dlugo - mam nadzieje jakos sie sprawa z moim internetem wyjasni bo uswirkne jak patyczek w zimie.Czuje sie bez reki  i nogi.Poszukuje pilnie jakis ludzi co sie znaja,bo moj kochany tele2 twierdzi,ze wszystko jest ok .Za to kosztuja mnie rozmowy z fachowcami coraz lepiej  -nic to do zobaczenia w koncu wyjde z tych problemow ..chyba

1 komentarz: