Moja lista blogów

wtorek, maja 03, 2016

Te parę ostatni dni

     W sumie nic ciekawego. Miałam wizytę. Dziś "wizyta" pojechała Z tematem muszę się przespać
            Wiosna  całą gębą. Samotny łabędż ,ktorego obserwowałam jadąc do szkoły  znalazł sobie  drugiego łabędzia. Przeniósł się wraz  z partnerem/ką pod meczet.
    Gęsi wodzą małe. Te dzikie.
W tv pokazywali jak w Tilburgu pewna dzika kaczka wysiadywała jajka i w jakiś dramatycnych okolicznościach zginęła. Pewna pani  całe gniazdo wraz z jajkami przeniosła do domu i postawiła pod nocną lampką. Z jajek wykluły się kaczęta. Były chowane w wannie. Telewizja pokazała wielki dzień - jak kaczęta szły poraz pierwszy na wolność do swojej rzeki..
  Poza tym - zgubiłam klucz od wejscia do mojego domu. Jestem uziemiona.Do mieszkania mogę wejść bez problemów  ale po rowerek do piwnicy już nie .MUSZE CHODZIĆ NA PIECHOTE i czekać, aż  któryychś z sasiadów mi otworzy drzwi wejściowe do budynku. I na dodatek dzisiaj znowu awaria windy...
  Gimnastyki aż za dużo...

9 komentarzy:

  1. Mam nadzieję, że uda ci się szybko dorobić swój klucz! To bardzo denerwująca i niekomfortowa sytuacja...

    OdpowiedzUsuń
  2. Radio kupowałam. Klucz znikł.Radio mam. Klucz mam mieć jutro. Kaczki dobrze podobno się mają.....

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak się śpi z tematem?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Temat nie chrapie... ;-))

      Usuń
    2. oj chrapie niestety .ALe mam gościnny pokój...

      Usuń
  4. Hmm Bet.. męcząco...:))

    OdpowiedzUsuń
  5. http://www.kneziowisko.pl/dzien-krola/#comments

    OdpowiedzUsuń
  6. Klik dobry:)
    Wytrychem, Reniu, wytrychem...

    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń